trudne w opinii

trudne w opinii

SYTUACJE TRUDNE W OPINII NAUCZYCIELI KLAS INTEGR.
SYTUACJE TRUDNE W OPINII NAUCZYCIELI KLAS INTEGR.
28,50 zł
SYTUACJE TRUDNE W OPINII NAUCZYCIELI KLAS INTEGR.

Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007?2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia.Prócz części empirycznej książka zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję nad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, oraz zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.

Link: allegro.pl/-i6210141639.html

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych

Gajdzica Zenon

Autor: Gajdzica Zenon
Wydawca: IMPULS
ISBN: 9788375878608
Liczba stron: 230
Format: 16.0x23.5cm
Rodzaj oprawy: miękka



Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007?2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia. Prócz części empirycznej książka zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję nad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, oraz zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.

UWAGA! Uprzejmie prosimy, aby w trakcie wypełniania formularza dostawy koniecznie podać numer telefonu komórkowego. Zamówienia bez numeru telefonu komórkowego zostaną zrealizowane, jednak mogą nie zostać poprawnie dostarczone przez firmę kurierską. Wynika to z faktu, iż firmy dostawcze wymagają podania numeru telefonu komórkowego w celu prawidłowego wykonania usługi dostarczenia przesyłki.

Jednocześnie informujemy, że zamówienia nieopłacone w ciągu 30 dni od daty zakupu zostaną anulowane.

____________________­____________________­____________________­____________________­____________________­_______

Drogi Kliencie, uprzejmie informujemy, że niestety nie ma możliwości odbioru osobistego licytowanego przedmiotu.

Czas realizacji podany jest w dniach roboczych.



Link: allegro.pl/-i6561202848.html

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integr

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integr. Gajdzica Zenon

Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007?2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np.



w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia.Prócz części empirycznej książka zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję nad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, oraz zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.



Link: allegro.pl/-i6472115753.html

Sytuacje Trudne W Opinii Nauczycieli Klas
Sytuacje Trudne W Opinii Nauczycieli Klas Integracyjnych

Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007–2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia.
Tytuł:
Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych

Link: allegro.pl/-i6573731843.html

SYTUACJE TRUDNE W OPINII NAUCZYCIELI KLAS INTEGRAC
Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych [KSIĄŻKA]

Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007-2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach.



Link: allegro.pl/-i6338681321.html

Gajdzica - Sytuacje trudne w opinii nauczycieli
Gajdzica - Sytuacje trudne w opinii nauczycieli
Autor:
Gajdzica Zenon
Opis książki
Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007–2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia.

Link: allegro.pl/-i6577751498.html

Gajdzica Sytuacje trudne w opinii nauczycieli NOWA

Witam

Koszt wysyłki

(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)

Wpłata

mBank
57 1140 2004 0000 3802 4895 0997

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 5558 1111 1735 4210 0018

(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

Opis aukcji

Zenon Gajdzica

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych

- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2011
- Format: B5
- Stan: NOWA
- Okładka: miękka
- Ilość stron: 230


Nasza cena: 31,00 PLN

OPIS:

Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007–2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia.

Prócz części empirycznej książka zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję nad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, oraz zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.

SPIS TREŚCI:

Zamiast wprowadzenia – badania praktyczne a badania teoretyczne w aspekcie badań własnych rzeczywistości edukacji integracyjnej

1. Sytuacje trudne w rzeczywistości edukacyjnej

1.1. Kategoria sytuacji – ustalenia wstępne

1.2. Charakterystyka sytuacji trudnych a okoliczności kształcenia integracyjnego

1.3. Uwarunkowania sytuacji trudnych w opinii nauczycieli

2. Kwalifikacje nauczycieli klas integracyjnych oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego a sytuacja deprywacji

2.1. Kwalifikacje i kompetencje nauczycieli pracujących w klasach integracyjnych

2.2. Funkcje i kompetencje nauczycieli pracujących w klasach integracyjnych na poziomie kształcenia propedeutycznego w teorii pedagogicznej

2.3. Kompetencje nauczyciela klasy integracyjnej

2.4. Wiedza naukowa i potoczna a kompetencje nauczyciela klasy integracyjnej w aspekcie badań własnych

2.5. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego a sytuacja deprywacji

3. Uczniowie klasy integracyjnej a sytuacja przeciążenia

3.1. Możliwe modele edukacji integracyjnej uczniów niepełnosprawnych

3.2. Zarys modelu integracji instytucjonalnej stosowanej w Polsce

3.3. Klasa szkolna jako zespół uczniów oraz miejsce integracji

3.4. Dobór uczniów niepełnosprawnych a odczucie przeciążenia

3.5. Rola ucznia niepełnosprawnego w kontekście odczuwanego przeciążenia

4. Złożona sytuacja metodyczna w klasie integracyjnej a sytuacja konfliktu

4.1. Cele kształcenia integracyjnego a procedury ich realizacji

4.2. Modele przestrzennej organizacji kształcenia integracyjnego

4.3. Ocenianie jako szczególny element złożonej sytuacji metodycznej

4.4. Antynomie w zakresie złożonej sytuacji metodycznej i organizacyjnej kształcenia integracyjnego

4.5. Podsumowanie

5. Bariery i braki w kształceniu integracyjnym a sytuacja utrudnienia

5.1. Mała liczba godzin na zajęcia dodatkowe

5.2. Skromne wyposażenie w środki dydaktyczne

5.3. Wsparcie uczniów i nauczycieli w procesie kształcenia integracyjnego

5.4. Kapitał społeczny a utrudnienia (bariery i braki) w procesie kształcenia uczniów niepełnosprawnych

5.5. Podsumowanie

6. Konflikt i brak współpracy a sytuacja zagrożenia

6.1. Brak współpracy między nauczycielami i rodzicami

6.2. Konflikty między nauczycielami

6.3. Opór w kontekście konfliktowi braku współpracy

6.4. Podsumowanie

7. W kierunku sukcesów kształcenia integracyjnego, czyli o zmianach sugerowanych przez nauczycieli

8. O korzyściach i sytuacjach pozytywnych w perspektywie innej koncepcji badawczej

Zamiast zakończenia – dwie odmienne perspektywy badania rzeczywistości edukacji integracyjnej

Bibliografia

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

    w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki, wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie, w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji, w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu, możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie, możliwa wysyłka za granicę, komentarz wystawiamy jako drudzy, wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

Link: allegro.pl/-i6427923855.html

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integr.
Tylko dzisiaj! Tylko teraz! Oferuję produkt:
Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integr.W atrakcyjnej cenie: 31,71 zł !!! Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007?2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia.Prócz części empirycznej książka zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję nad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, oraz zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.

Link: allegro.pl/-i6415444359.html

KSIĄŻKA Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas
    KATEGORIE
      PODRĘCZNIKI PORADNIKI BELETRYSTYKA BIOGRAFIE DLA DZIECI

NAJLEPSZE PROMOCJĘ NA ALLEGRO!

TOWARY NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI!

KONTAKT E-MAIL
    WYSYŁKA KONTAKT

PROJEKT WYKONANY PRZEZ

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych Zenon Gajdzica

Link: allegro.pl/-i6258835291.html