opona VITTORIA RUBINO 700x23C
lekkie produkty, lekkie ceny
Uniwersalna opona szosowa o eleganckim wyglądzie z oplotem z Nylonu 60 TPI. Dzięki bokom bieżnika wyciętym w romby opona ogranicza drogę hamowania i zapewnia lepszą przyczepność na zakrętach. Opona na każde warunki atmosferyczne.
Uniwersalna opona szosowa o eleganckim wyglądzie z oplotem z Nylonu 60 TPI. Warstwą antyprzebiciową Integra 252, z wkładką antyprzebiciową PRB, wykonana z mieszanki Kevlar Endura 3D Compound. Dzięki bokom bieżnika wyciętym w romby opona ogranicza drogę hamowania i zapewnia lepszą przyczepność na zakrętach. Opona na każde warunki atmosferyczne. Ciśnienie do 145 PSI.
Specyfikacja:
Producent: Vittoria
Model: Rubino
Rozmiar: 700x23C, 28x0.90 (ETRTO:23-622)
Przeznaczenie: szosowa
Rodzaj: drutowana
Ciśnienie minimalne [bar]: 7
Ciśnienie maksymalne [bar]: 10
Waga: 305 g
Oplot: 60 TPI
Kolor: czarno-niebieska
Cena katalogowa: 79,90 zł
Link: allegro.pl/-i5921483303.html
Opona SCHWALBE LUGANO 700x23 drut CZARNA 2016 Wwa
OPONA ROWEROWA
SCHWALBE LUGANO
700x23c 23-622
KOLOR: CZARNY
WERSJA: DRUTOWANA
MODEL Z 2016 ROKU!
Model podstawowy z szosowej oferty Schwalbe.
Teraz z nowym dynamicznym profilem bieżnika.
Lugano oferuje niezawodne właściwości jezdne w przystępnej cenie.
Wkładka antyprzebiciowa: K-Guard (poziom 3)
Mieszanka gumy: Silica
Ciśnienie: 6.0-9.0 bar (85-130 PSI)
Przeznaczenie: szosa
Waga katalogowa: 325 g
Link: allegro.pl/-i6070665477.html
700x23C Opona Continental Grand Prix 4000S II
700x23C Opona Continental
Grand Prix 4000 S II
Właściwości Continental Grand Prix 4000 S II:
- Wymiary: 28" 700x23C
- ETRTO: 23-622
- Oplot: 330 TPI
- Zalecane ciśnienie: 7.5-8.5 bar
- Waga: 205g
- Zwijana
- Technologia: Vectran Breaker
- Wykonanie: czarna Skin
Dzięki ponad 100-letniemu doświadczeniu w rozwoju i produkcji opon rowerowych Continental nie ma sobie równych w tej branży. Poza tym Continental jest jedynym niemieckim producentem opon rowerowych prowadzącym produkcję w Niemczech!
Grand Prix 4000 S II to opona referencyjna na rynku opon szosowych, która ma za sobą wiele etapów ewolucji. Nasza flagowa opona została teraz poddana faceliftingowi! Dyskretny kołnierz umożliwia idealne dopasowanie koloru do roweru bez utraty właściwości bieżnika BlackChili. Poszerzyliśmy również gamę rozmiarów o wersję 28 mm. Zapewnia to lepszą przyczepność w słabych warunkach, zwiększa ochronę przed przebiciem oraz poprawia komfort. Sprawdzone cechy opony 4000s pozostały bez zmian. Oplot z materiału Vectran™ zapewnia niedoścignioną ochronę przed przebiciem, BlackChili Compound daje niskie opory toczenia i fantastyczną przyczepność, a do tego wszystkiego dochodzi oczywiście produkcja w Niemczech!
Właściwości Continental Grand Prix 4000 S II:
- Wymiary: 28" 700x23C
- ETRTO: 23-622
- Oplot: 330 TPI
- Zalecane ciśnienie: 7.5-8.5 bar
- Waga: 205g
- Zwijana
- Technologia: Vectran Breaker
- Wykonanie: czarna Skin
- Produkt dostarczany w oryginalnym opakowaniu producenta
SBIKE_PL jest internetowym sklepem oferującym produkty związane z kolarstwem. Naszym Klientom proponujemy i dostarczamy wszystko co potrzebne do jazdy na rowerze: kompletne rowery, części rowerowe, akcesoria, narzędzia, odzież, obuwie, a także odżywki oraz preparaty do pielęgnacji ciała rowerzysty.
Pełna oferta wszystkich producentów branży rowerowej m. in.: SRAM, Avid, RockShox, Shimano, Continental, Schwalbe, XLC, Campagnolo, Wippermann conneX, DT Swiss, Elite, Haibike, Hutchinson, Jagwire, KMC, Limar, Look, Maxxis, Michelin, OnGuard, Ozone Elite, Pearl Izumi, PRO, Ritchey, Rohloff, Selle Italia, Selle Royal, Sigma Sport, SIS, SKS, T-One, Tacx, Thomson, Thule, Trelock, Truvativ, Unior, VDO, Xenofit, Zefal, Zipp i wiele innych.
Link: allegro.pl/-i6106380265.html
HUTCHINSON Opona szosowa Equinox 2 700x23c drut BSOpona Hutchinson Equinox 2 700x23 czarno-niebieska drutowana
Opona Hutchinson Equinox 2 700x23 drut
Opona do sportowej i treningowej jazdy. Zastosowanie dwóch mieszanek gumy optymalizuje przyczepność i trwałość. Odchudzone ścianki boczne nadają oponie elastyczność i obniżają jej masę. Elastyczny , lekki i wytrzymały oplot 66 TPI.
kolor: czarny
typ: drutowa
rozmiar: 700x23
przeznaczenie: szosa
oplot: 66 tpi
waga: 290g
Parametry:
Producent: Hutchinson
Link: allegro.pl/-i6378244455.html
Dętka 700x23c FV 40mm presta Schwalbe Standard
Dętka 700x23c FV 40mm presta Schwalbe Standard
Rodzaj zaworu:
presta (FV)
Link: allegro.pl/-i6528488544.html
Opona 700x23C DURO HF156 czarna
Opona 700x23C firmy DURO w kolorze czarnym,
drutowana, przeznaczona do rowerów szosowych
waga 440g
tel. 61 2855282 ottlik.pl
Link: allegro.pl/-i6578454287.html
Vittoria Rubino Pro 700x23 opona szosa max 10 BARVittoria Rubino Pro 700x23c opona zwijana kevlar miodowo-czarna
Vittoria Rubino Pro 700x23c opona zwijana kevlar miodowo-czarna
Zwijana, wysokiej jakości uniwersalna opona treningowo - wyścigowa. TPI podniesione ze 120 do 150 TPI.
wymiar: 700x23c
wersja zwijana
oplot z Nylonu 150 TPI
wykonana z mieszanki Kevlar Endura 3D Compound
Prisma C.O.M. Vector Design - centralna część opony slick, boki bieżnika w romby ograniczające drogę hamowania i zapewniające lepszą przyczepność na zakrętach
wkładka antyprzebiciowa PRB
opona uniwersalna
ciśnienie do 145 PSI (10 BAR)
dokładna waga: 236g
artykuł nr: 12205
ETRTO / SIZE szerokość - średnica: 23-622 / 28x0.90, 700x23C
Link: allegro.pl/-i6395562929.html
Opona Continental Grand Prix 4000S II 700x23 szosa
Opona Continental Grand Prix 4000 S II 700x23C, Vectran, BlackChili
CO0100937
Grand Prix 4000 S II 700 x 23C -wszechstronna profesjonalna opona szosowa
Opona Grand Prix 4000 S II to kolejna ewolucja kultowej opony wyścigowej z serii Grand Prix.
Sprawdzi się idealnie na trasie wyścigu jak i na długich treningach .
Jest ona kwintesencją komfortu , szybkości oraz ochrony przed przebiciem .
Daje poczucie pewności podczas jazdy zarówno po kostce brukowej w Roubaix , jak i po trasie górskiej w Mont Ventoux .
Opona ta została stworzona z unikalnej mieszanki gumowej Black Chili Compound produkowanej tylko w Niemczech.
Za protekcję przed przebiciem odpowiada Vectran Braker , który ma lepszą odporność na przebicie niż aramid i pięciokrotnie większą wytrzymałość na rozciąganie niż stal .
Najważniejsze cechy produktu:
Producent: Continental
Model: Grand Prix 4000 S II
Rozmiar: 700 x 23C
ETRTO: 23-622
Pasek odblaskowy: NIE
Współpraca z dynamem: NIE
Typ: ZWIJANA
Zalecane ciśnienie powietrza: 7,5 BAR (110 PSI)
Maksymalne ciśnienie powietrza: 8,5 BAR (120 PSI)
Gęstość oplotu: 3 warstwy => 330 TPI
Nr katalogowy produktu: 0100937
Średnia waga: 205 g
Zastosowane technologie:
BlackChili Compound – sekret leży w recepturze.
Inżynierowie laboratorium badawczego Continentala w Korbach od dawna szukali rozwiązania fundamentalnej kwestii w konstrukcji opon. Właściwosci jezdne mieszanki gumowej opony składają sią z trzech czynników: przyczepności, oporu toczenia oraz wytrzymalości. Problem polega na tym, że zwiększając wartość jednego czynnika osłabia się jednocześnie przynajmniej jeden inny czynnik. Opona o maksymalnej przyczepności toczy sie słabiej i szybko zużywa. Bardziej wytrzymałe i lżej toczące się opony mają z kolei słabszą przyczepność. Mimo że najwyższe standardy w technologii mieszanki gumowej już dawno osiagnęły kompromis, nasi inżynierowie chcieli osiągnąć jeszcze wyższą jakość mieszanek. W 2005 roku dokonali przełomu, który znany jest szerzej pod nazwą BlackChili. Rewolucyjna mieszanka wykorzystuje najnowsze odkrycia z dziedziny polimerów oraz innych skladników. BlackChili oznacza połączenie nowoopracowanych mieszanek syntetycznych z naturalną gumą. Cząsteczki sadzy zastosowane w mieszance mają zoptymalizowaną strukturą i kształt, dzięki czemu jest ona najlepszym możliwym wyborem do zastosowania w oponie. BlackChili to bezprecedensowa wydajność. W porównaniu z poprzednią mieszanką z aktywowanymi krzemianami BlackChili ma opory toczenia mniejsze o 26 %, 30 % lepsza przyczepność i 5 % wiekszą wytrzymalość na zużycie. Technologia BlackChili nie stoi w miejscu, lecz jest ciągle udoskonalana podczas badań nad nowymi modelami opon. W rowerze szosowym czy górskim – przewaga niskiego oporu toczenia i zwiększonej przyczepności jest zauważalna. Technologia zastosowania mieszanki w produkcji jest tak wyrafinowana, że tylko niemiecka fabryka w Korbach może ją stosować. Opony z BlackChili charakteryzuje większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.
Vectran™ to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak Vectran™ nić pajęcza ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę. To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia.
Dopasowanie rozmiaru opony do rozmiaru obręczy (ETRTO)
W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.
Ciśnienie powietrza w ogumieniu
Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, trwałość i opór toczenia roweru. Opona może działać prawidłowo tylko w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz objętości i wagi układu rower/rowerzysta, również przeznaczenie opony jest tu istotne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza podany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, zwiększa się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się również małe pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie powoduje, że opona jest bardzo twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy często je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W przypadku stosowania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą.
Waga opon
Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi podanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, koniecznej w procesie ręcznej produkcji. Waga podana w katalogu jest określana podczas stworzenia serii przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, możliwe są odchylenia do 10 % w stosunku do danych katalogowych.
Co to jest TPI? Konstrukcja osnowy – budowa głównego oplotu.
Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Firma Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o specyficznych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Bardzo drobny splot tkaniny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to większa odporność na przecięcie i większa wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia stosowane są różne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, stosowany w rodzinie opon Plus, a także tkaninowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfikacji technicznej. Podawana jest liczba warstw, suma TPI i rodzaj ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy tkaniny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran™ Breaker.
Link: allegro.pl/-i6290769149.html
OPONA 28 KENDA 700X23C K191 KONCEPT 60TPI SZOSOWA
OPONA KENDA 700 X 23C K191 KONCEPT 60TPI NIEBIESKI BOK
• opona drutowa, dwukierunkowa
• wersja z niebieskim bokiem
• przeplot 60 TPI, max ciśnienie 110 PSI, waga: 280 g.
• opona szosowa często stosowana do treningów kolarskich
• warunki: suche, asfalt, beton
• gładki bieżnik opony zapewnia świetne osiągi
• ultra niskie opory toczenia, bardzo dobra przyczepność
DOSTĘPNE RÓWNIEŻ INNE KOLORY NA INNYCH AUKCJACH
Link: allegro.pl/-i6513941313.html
VITTORIA opona zw ZAFFIRO PRO 700x23C czerwonaVITTORIA opona szosowa ZAFFIRO PRO TRAINING 23-622 niebieska 28"
Wytrzymała opona treningowa włoskiej firmy Vittoria. Wykonana z bardzo trwałej mieszanki.
Producent: VITTORIA (Włochy)
Model: ZAFFIRO PRO TRAINING
Kod artykułu: 111.3Z.31.823.133.BX
Materiał: butylowa
Przeznaczenie: szosa
Kolor: czerwony
Opakowanie zawiera:
- Opona ZAFIRO PRO TRAINING
- instrukcja.
Link do produktu producenta [ENG]:
Link: allegro.pl/-i6568959497.html
PROMOCJA opona CONTINENTAL Ultra Sport II 700X23C
Nowa opona rowerowa
renomowanej Firmy CONTINENTAL
rozmiar: Ultra Sport II 700X23C
OPONA CONTINETAL Ultra Sport II 700X 23C DRUTÓWKA
- -Opona dodająca pewności podczas jazdy, cechująca się
doskonałym prowadzeniem i optymalną przyczepnością
wysoka odporność na przebicia specjalny wzór bieżnika
dla optymalnej przyczepności i skręcania przy dużych
prędkościach waga opony ok. 320 gram
Rozmiar opony: 700x23C
Kolor: czarny potrójny oplot TPI 180
rekomendowane ciśnienie 110 PSI 7,5 Bar
maksymalne ciśnienie 120 PSI 8,5 Bar
Continental
Ultra Sport II
Link: allegro.pl/-i6569400312.html
Opona do trenażera Schwalbe Insider 700x23c kevlarOpona do trenażera Schwalbe Insider 700x23c kevlar
Opona schwalbe Insider to specjalnie przystosowana guma do treningu na rolkach lub trenażerach stacjonarnych. Mieszanka cechuje się mniejszym tarciem wew., dzięki czemu nie zużywa się tak podczas intensywnych treningów - nie należy stosować tej opony do jazdy po szosie czy terenie.
Producent: Schwalbe
Model: Insider
Waga: 310g
Kolor: niebieski
Rodzaj: Performance (zwijana)
Guma: Roller
Epi: 67
Szerokość: 700x23C (23-622)
Ciśnienie: 6.0-10.0 Bar / 85-145
Przeznaczenie: trening na rolkach lub trenażerach
Art. No 11600084.02
EAN: 4026495757904
Dedykowane dętki: SV-15, SV-20
Link: allegro.pl/-i6513745958.html
SCHWALBE LUGANO 700x23C OPONA DRUTOWA CZARNA 2016SCHWALBE LUGANO ACTIVE LINE
700x23C CZARNA MODEL 2016
OPONA DRUTOWA WYŚCIGOWA
PRODUCENT: SCHWALBE.
MODEL: LUGANO ACTIVE LINE.
Opona rowerowa drutowa Schwalbe Lugano rozmiar 700x23C w kolorze czarnym MODEL 2016.
Podstawowy model szosowej opony Schwalbe.
Atrakcyjna, dwukolorowa mieszanka gumy.
Bieżnik o klasycznej diamentowej strukturze dbającym o niezawodne właściwości jezdne na suchej i mokrej szosie.
Specyfikacja:
Producent: Schwalbe.
Model: LUGANO, Active Line.
Rozmiar: 700x23C.
ETRTO: 23-622.
Waga: 325 gram.
Grupa jakościowa: Active Line.
Wkładka antyprzebiciowa K-Guard.
Mieszanka gumy: Silica.
Ścianki boczne "Skin": Lite.
Opona drutowa.
Oplot 50 TPI.
Zakres dopuszczalnych ciśnień: 6-9 Bar (85-130 Psi).
Kolor: Czarny.
Maksymalne obciążenie 65 kg.
Zdjęcie ma charakter podglądowy.
Gwarancja 24 miesiące.
MODEL 2016 !!!
Art.-No. 11101009
Dual: Dwie różne mieszanki gumy dla lepszych wyników.
Endurance: Mieszanka gumy w oponach Marathon dla najwyższej trwałości.
Energizer: Ekstremalnie przyczepna mieszanka gumy do rowerów elektrycznych.
GRC : Szara mieszanka gumy w oponach do wózków inwalidzkich.
One Star Triple Compound: Mieszanka gumy stworzona specjalnie dla Schwalbe One. Całkiem nowa baza polimerowa umożliwia wyraźną redukcję oporów toczenia oraz podatności na przecięcia.
Roller: Specjalna mieszanka do treningu na trenażerze.
SBC: Schwalbe Basic Compound: Wszechstronna mieszanka jakościowej gumy do różnorodnych przeznaczeń.
Silica: Specjalny wypełniacz w mieszance gumy, pozytywnie wpływający na opór toczenia i przyczepność na mokrych nawierzchniach.
Speedgrip: Wyjątkowo sportowa mieszanka gumy o ekstremalnie niskich oporach toczenia i wyjątkowej przyczepności.
Triple Star Compound: Nasze najlepsze i najbardziej zaawansowane mieszanki gumy. Trzy różne mieszanki perfekcyjnie zaadaptowane do specyficznych zastosowań. MTB (PaceStar Ekstremalnie szybka mieszanka do XC, TrailStar Mieszanka do enduro i freeride’u, VertStar Mieszanka do downhill’u, GateStar), Roadrace (RaceStar, WetStar), Tour (RoadStar,TravelStar).
Winter: Specjalna mieszanka gumy do opon z kolcami.
Black’n Roll: Specjalna mieszanka gumy w oponach do wózków inwalidzkich. Nie pozostawia ciemnych śladów na podłodze. Wytrzymuje znacznie dłużej niż szara mieszanka.
Pod bieżnikiem w oponach Schwalbe znajdziemy wkładki antyprzebiciowe. Można wyróżnić kilka rodzajów wkładek. Wkładki stanowią różne poziomy zabezpieczenia przed przebiciem opony, następstwem czego jest przebicie dętki.Opony Schwalbe na metkach posiadają informację o „Level'u” zabezpieczenia i tak kolejno:
Level 1 - Gruba tkanina osnowy. Bez opaski ochronnej. Takich opon w Schwalbe nie znajdziecie.
Level 2 - Wysokojakościowa tkanina osnowy bez oddzielnej opaski ochronnej. Stosowana jedynie w super lekkich oponach wyścigowych. Level 3 - K-Guard Minimalny standard Schwalbe dla wkładki antyprzebiciowej. Sprawdzona od wielu lat wkładka składa się z naturalnego kauczuku i wzmocniona jest włóknami z kevlaru®. Wraz z osnową 50 EPI stanowi bardzo dobrą ochronę we wszystkich oponach serii Active Line. Kevlar® jest znakiem towarowym firmy DuPont. Level 4 - RaceGuard Podwójna warstwa nylonowej tkaniny. Dobra ochrona dla lekkich sportowych opon.
Level 5 – występują trzy różne wkładki.
V-Guard To wysoce-zaawansowane technologicznie włókna są wyjątkowo odporne na przecięcia, zapewniając szczególnie wysoki poziom ochrony przed defektami również w bardzo lekkich oponach. W połączeniu z ochroną ścianek bocznych typu SnakeSkin mówimy o technologii Double Defense.
GreenGuard Wkładka o tej samej zasadzie działania co SmartGuard, ale tylko ok. 3 mm gruba. Wysoce elastyczny, naturalny kauczuk produkowany jest w jednej trzeciej z wtórnie przetworzonych produktów z lateksu.
PunctureGuard Taką samą ochronę oferuje korzystniejszy cenowo PunctureGuard, który jednak nie jest aż tak elastyczny.
Level 6 – SmartGuard Najskuteczniejsza wkładka ochronna dostępna w oponach rowerowych. Po prostu nie do przebicia. Masywna warstwa elastycznego, specjalnego kauczuku oferuje trwałą ochronę, również przy „wjeżdżonych” ostrych przedmiotach. Nawet wbita w oponę pinezka nie wyrządza jej szkody.
Nasza podróż przez przekrój opony powoli dobiega końca. Jednak to co jest na końcu zazwyczaj bywa najciekawsze. Tak jest i w tym przypadku. Docieramy do osnowy opony. To właśnie od niej w największej mierze zależy jakie nadamy później dodatkowe cechy oponie. Głównym parametrem osnowy jest EPI czyli gęstość oplotu, oraz materiał z którego wykonuje się włókna.Im większe EPI/TPI tym opona będzie odporniejsza na przebicia i lżej się toczyć.
W oponach Schwalbe znajdziemy różne typy osnowy oraz dodatkowe opcje.
Dynamic Casing. Specjalna konstrukcja osnowy wzięta z opon motocyklowych zapewnia wysoką elastyczność w okolicy bieżnika, a co za tym idzie niskie opory toczenia. Ścianki boczne „Anti-Aging“. Znacznie dłużej wytrzymują przeciążenia spowodowane zbyt niskim ciśnieniem, zanim pojawią się na nich brzydkie pęknięcia.
Double Defense - Podwójna ochrona. High Density Guard + SnakeSkin. Więcej bezpieczeństwa w lekkich oponach terenowych nie znajdziesz nigdzie. Downhill - Najbardziej masywne opony. Podwójna osnowa, ochrona przeciw Snake-Bite, ścianki boczne SnakeSkin. Opony drutowe.
Nie można pominąć systemu bezdętkowego, który jest mocno zaawansowany technologicznie. Pozwala uzyskać większe osiągi, oraz minimalizuje ryzyko przebicia.
System Tubeless
Wszystkie opony Schwalbe Tubeless posiadają szczelną wkładkę, tzw. inner liner. Większość producentów opon rezygnuje obecnie z takiej wkładki, a w zamian integruje szczelną warstwę z gumowaną zewnętrzną ściankę osnowy opony. Taka konstrukcja jest wprawdzie lżejsza, posiada jednak poważne wady: ta warstwa ulega łatwiej uszkodzeniu, a jej naprawa nie jest możliwa. Schwalbe poleca: wybierz prawdziwą oponę Tubeless lub, jeżeli waga jest decydująca, oponę z systemem Tubeless Ready wraz z płynem uszczelniającym.
System Tubeless Ready
To klasyczna opona wyposażona dodatkowo w specjalną stopkę. Można ją stosować z dętką lub bez jeżeli posiadamy koła tubeless + płyn uszczelniający.
Większość opon Tubeless Ready posiada dodatkowo system SnakeSkin nadają się najlepiej do konwersji na Tubeless! Ścianki boczne są niemal natychmiast szczelne. Najczęściej wystarcza już połowa ilości płynu uszczelniającego! Wyższa waga ścianek SnakeSkin zostaje w ten sposób prawie zniwelowana – a ponadto zyskuje się dodatkową ochronę przed ostrymi kamieniami.
Schwalbe żeby trochę ułatwić poruszanie się wśród tych wszystkich nazw systemów i oznaczeń na oponach wyróżniło trzy grupy jakościowe swoich wyrobów.
Link: allegro.pl/-i5744626198.html
Komplet opon SZOSOWYCH 700x23C + dętki pod PRESTA
Komplet opon marki DEESTONE 700x23C + DĘTKI POD ZAWÓR PRESTA 700x19/23C
Do zaoferowania posiadamy kompletne opony szosowe wraz z dętkami. Opony są nowe, dętki pakowane w oryginalne kartoniki ROMET. Idealny zestaw na szosę w super cenie
SPECYFIKACJA:
Opony: 700x23C drutowane, szosowe, wzmacniane, sztuk: 2
Dętki: 700x19/23C z zaworem PRESTA 48mm
Waga opony: 495g (sztuka)
Waga dętki: 105g (sztuka)
Wymiary: 700x23C
Zawór Presta
Link: allegro.pl/-i5296129801.html
CONTINENTAL OPONA ULTRA SPORT II 700x23C DRUT CR
Opona Ultra Sport II 700x23C drut czarna
Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty.
Opona Ultra Sport II - Podstawowa opona dla ambitnego kolarza.
Model Ultra Sport oferuje wszystko, czego potrzeba na wyścigu. Solidna opona cechująca się dobrymi właściwościami jezdnymi oraz zapewniająca optymalnie dobraną przyczepnością.
Opony szosowe Continental wyznaczają standardy na całym świecie pod wszelkimi względami
Zapewniają doskonałe wyniki
Są optymalnym połączeniem przyczepności, gładkości jazdy, ochrony przed przebiciem oraz wagi
Wysokie wyniki w licznych testach grupowych
Opony wyścigowe są produkowane ręcznie w Niemczech Wykorzystują wyjątkowe technologie oraz materiały
Model Ultra Sport oferuje wszystko, czego potrzeba na wyścigu
Solidna ochrona przed przebiciem dzięki wytrzymałej konstrukcji 3/180 TPI Dobra przyczepność i wysoka trwałość bieżnika, dzięki zastosowaniu mieszanki na bazie krzemionki
Rozmiary opon dostosowane są do szerokiej gamy zastosowań
Szerokość 23 mm na potrzeby wyścigów
Turyści rowerowi i kolarze długodystansowi chętniej wybiorą bardziej wybaczającą szerokość 25 mm Wersja 28 mm zapewni lepszą przyczepność, jeszcze większy komfort i ochronę przed przebiciem,
cechy, których nawet profesjonalni kolarze pożądają podczas wiosennych klasyków
Ta technologia stworzona na bazie mieszanki krzemionkowej oryginalnie była przeznaczona na rynek wyczynowy, jednak po intensywnych pracach w naszym dziale badań i rozwoju w fabryce w Korbach opracowano zaawansowaną nową mieszankę z wybitnymi właściwościami łączącymi przyczepność i zdolność jazdy w trudnym terenie. Ta nowa mieszanka gumy, której nadanojasną nazwę PureGrip (z ang. czysta przyczepność) stoi tuż poniżej BlackChili Compound i wykorzystywana jest wwyczynowych produktach zarówno w sektorze rowerów szosowych, jak i górskich. Mieszanka ta gwarantuje świetnąprzyczepność, ale jest także trwała i bardzo wytrzymała, ma wszystkie charakterystyczne cechy opon Continental.
- Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy
W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przyciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokośćobręczy w mm (wymiar A), C oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.
Marka: CONTINENTAL
Model: Opona Ultra Sport II 700x23C drut czarna
Cecha: 700x23C / (23-622) / drut
Waga kat:
Š UltraPanel
Link: allegro.pl/-i6045805936.html
Opona CONTINENTAL ULTRA SPORT 700x23 kevlar+łyżkaOpona CONTINENTAL ULTRA SPORT 700x23 kevlar+łyżka
Opona CONTINENTAL ULTRA SPORT 700x23 kevlar+łyżka
Kevlarowa opona szosowa continental ULTRA SPORT idealna do średnio zaawansowanej jazdy amatorskiej i treningowej, w standardowym rozmiarze 700x23 i bardzo dobrym stosunku jakości do ceny.
TERAZ DODATKOWO W NOWEJ NIŻSZEJ CENIE
model continental ULTRA SPORT
symbol towaru: CO0118025
rozmiar 700x23 (23-622)
max ciśnienie 8,5 bar / 120 Psi
kolor czarna / czerwona ( grafiki biało / pomarańczowe)
oplot Kevlarowy dzięki czemu opona jest lżejsza i jednocześnie zwijana
waga realna 243g
Teraz kupując dowolną oponę lub opony, otrzymasz w prezencie jedną łyżkę CONTINENTAL
Link: allegro.pl/-i6271402813.html
Opona KENDA KONTENDER K196 700x23C KOLARSKA SZOSA
Opona KENDA KONTENDER K196 700x23C L3R
(23-622)
Opona często stosowana do treningów w grupach kolarskich i przez amatorów.
Gładki bieżnik opony zapewnia świetne osiągi i minimalne opory toczenia
Dzięki L3R opona o zwiększonej odporności na ścieranie.
Producent: KENDA
Model: KONTENDER K-196
Typ opony: Drutowa
Rozmiar: 700 x 23C
Oplot: 60 TPI
Ciśnienie: 125 PSI
Wymiary ETRTO: 23-622 (mm)
Warunki: suche, asfalt, beton
Link: allegro.pl/-i6102934922.html
Opona Continental Ultra Sport II 700x23C kevlarOpona CONTINENTAL Ultra Sport II 700X23C
kevlar-zwijana
katalogowy kod produktu: CO0150003
Ultra Sport II to nowoczesna opona na rajdy i wyścigi, przekonująca doskonałym stosunkiem jakości do ceny.
Opona charakteryzuje się doskonałą przyczepnością, bieżnikiem z mieszanki gumy na bazie silikonu oraz bardzo dużą wydajnością.
Marka: Continental
Nazwa modelu: Ultra Sport II Performance
Kolor: Czarny
Rozmiar koła: 700
Szerokość opony: 23C
ETRTO: 23-622
Ciśnienie: 80-115 PSI
Mieszanka gumy: Pure Grip Compound
Typ: Zwijana
Waga producenta: 230g
Link: allegro.pl/-i6326345022.html
SCHWALBE INSIDER OPONA TRENAŻERA ZWIJANA 700x23SCHWALBE INSIDER OPONA DO TRENAŻERA
Opona do trenażera Schwalbe Insider
Specjalnie przygotowana opona do trenażerów. Dzięki tej oponie jazda na trenażerze, będzie cicha i komfortowa. Z nowoczesnymi rolkami i insiderem w domu zima może nadejść w każdej chwili. Dzięki swojemu specjalnemu składnikowi formowanemu na zimno insider nie doświadcza wysokich temperatur podczas produkcji, ani nie grozi jej oddzielenie się bieżnika na co jest narażona opona wyścigowa podczas specjalnych obciążeń występujących w trakcie jazdy i hamowania obracającego się bębna trenażera. Insider został opracowany specjalnie do trenażerów i nie nadaje się do jazdy na szosie.
Producent: Schwalbe
Model: Insider
Rozmiar 700x23C (ETRTO 23-622)
Ciśnienie: 6,0-10,0 BAR, 85-145 PSI
Kolor: niebieski
Waga katalogowa: 310g
Link: allegro.pl/-i6526165474.html
OPONA VITTORIA zaffiro PRO 700x23C trenażer OPONA 28" - VITTORIA Zaffiro PRO Home Trainer do trenażera zwijana - waga 235gr
Opona do trenażera przeznaczona do treningów poza sezonem. Rozmiar opony: 700x23C Kolor: czerwony Mieszanka gumy redukująca hałas i drgania. Oplot Nylon 26 TPI Waga: 270gr
Link: allegro.pl/-i6569459596.html