1951 2012

1951 2012

Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012
Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012
Nasza cena:
58.99 zł

Opis: Autor tej bogato ilustrowanej książki na 360 stronach formatu 230x300 mm, przypomina historię tego przez kilkadziesiąt lat największego polskiego armatora i jednego z największych w Europie, dysponującego w
najlepszym okresie swojego rozwoju, czyli w 1976 r. flotyllą 185 statków o nośności ponad miliona ton zatrudniającego ok. 13 tys. pracowników. Ta ogromna flota obsługiwała w latach 70. i 80. 33 linie regularnełączące porty polskie z ok. 500 portami leżącymi na wszystkich kontynentach świata.
Polskie Linie Oceaniczne przez wiele lat były jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek polskiej
gospodarki w świecie, zwłaszcza w Azji, Afryce,Australii, Oceanii i Ameryce Południowej. Działalność gospodarcza prowadzona przez PLO dawała pracę dziesiątkom innych firm obrotu portowo-morskiego,
nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach, zwłaszcza europejskich.
Najwięcej miejsca w książce zajmują niezwykle złożone, wielowątkowe zagadnienia i problemy ostatniego 20-lecia.



    Autorzy: Drzemczewski Jerzy
    Rok wydania: 2012
    Format: 23.0x30.5cm
    Oprawa: Twarda
    ISBN: 9788362022366
    EAN: 9788362022366
    Wydawnictwo: POMORSKA OFICYNA
    Ilość stron: 344

Dostarczamy towar na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Państw Unii Europejskiej za pośrednictwem kuriera / Poczty Polskiej w terminie 1-3 dni robocze od dokonania płatności lub wyboru opcji za pobraniem. Po dokonaniu zakupu prosimy, o przesłanie e-maila z informację o sposobie płatności i danymi do faktury, jeżeli życzą sobie Państwo, abyśmy wystawili dla zamówienia fakturę VAT. Podana cena w ofercie to cena brutto.

Link: allegro.pl/-i6485693981.html

Drzemczewski - Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012
Drzemczewski - Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012
Autor:
Drzemczewski Jerzy

Opis książki
Autor tej bogato ilustrowanej książki na 360 stronach formatu 230x300 mm, przypomina historię tego przez kilkadziesiąt lat największego polskiego armatora i jednego z największych w Europie, dysponującego w
najlepszym okresie swojego rozwoju, czyli w 1976 r. flotyllą 185 statków o nośności ponad miliona ton zatrudniającego ok. 13 tys. pracowników. Ta ogromna flota obsługiwała w latach 70. i 80. 33 linie regularne łączące porty polskie z ok. 500 portami leżącymi na wszystkich kontynentach świata.
Uwagi:
Oprawa lekko zakurzona i zarysowana. Brzegi stron zakurzone.

Link: allegro.pl/-i6523728574.html

POLSKIE LINIE OCEANICZNE 1951-2012. ZARYS ... KSIĄ
Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012. Zarys ... [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
Opis

Autor tej bogato ilustrowanej książki na 360 stronach formatu 230x300 mm, przypomina historię tego przez kilkadziesiąt lat największego polskiego armatora i jednego z największych w Europie, dysponującego w najlepszym okresie swojego rozwoju, czyli w 1976 r. flotyllą 185 statków o nośności ponad miliona ton zatrudniającego ok. 13 tys. pracowników. Ta ogromna flota obsługiwała w latach 70. i 80. 33 linie regularne łączące porty polskie z ok. 500 portami leżącymi na wszystkich kontynentach świata. Polskie Linie Oceaniczne przez wiele lat były jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek polskiej gospodarki w świecie, zwłaszcza w Azji, Afryce, Australii, Oceanii i Ameryce Południowej. Działalność gospodarcza prowadzona przez PLO dawała pracę dziesiątkom innych firm obrotu portowo-morskiego, nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach, zwłaszcza europejskich. Najwięcej miejsca w książce zajmują niezwykle złożone, wielowątkowe zagadnienia i problemy ostatniego 20-lecia. Częściową odpowiedź na pytanie jaka jest to tematyka daje prezentowany poniżej spis treści czterech ostatnich rozdziałów tej monografii.


Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Link: allegro.pl/-i5993478100.html

Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012 Zarys 1951-2012
Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012. Zarys działalności 1951-2012
Rok wydania: 2012

Autor tej bogato ilustrowanej książki na 360 stronach formatu 230x300 mm, przypomina historię tego przez kilkadziesiąt lat największego polskiego armatora i jednego z największych w Europie, dysponującego w najlepszym okresie swojego rozwoju, czyli w 1976 r. flotyllą 185 statków o nośności ponad miliona ton zatrudniającego ok. 13 tys. pracowników.
Ta ogromna flota obsługiwała w latach 70. i 80. 33 linie regularne łączące porty polskie z ok. 500 portami leżącymi na wszystkich kontynentach świata.
Polskie Linie Oceaniczne przez wiele lat były jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek polskiej gospodarki w świecie, zwłaszcza w Azji, Afryce, Australii, Oceanii i Ameryce Południowej.
VIII. Przełom XX i XXI w.
- Nowi sternicy PLO
- Upadła gwiazda oceanów
- Dramatyczna sytuacja polskiej żeglugi
- Okoliczności upadłości lub likwidacji najcenniejszych zagranicznych spółek PLO
- Bilans dekady
- Fatalny początek XXI wieku
- Bankructwo POL-America S.A. i jego przyczyny
- Areszty statków grupy PLO
- Upadłość spółki POL-Asia Linie Żeglugowe
IX. Walka o przetrwanie
- Związkowcy NSZZ "S" o winnych samolikwidacji polskiej floty
- Grupa PLO pod lupą prokuratury i NIK-u
- Zwycięski bój o samodzielność Euroafriki
- Bliska współpraca ze Stocznią Gdynia szansą dla PLO?
- POL-Euro – nowy armator Grupy PLO
- Jak Stocznia Gdynia została właścicielem POL-Supply?
- Personalne roszady
- Ambitne nowe cele PLO
- Cała naprzód POL-Levantu
- Zmiana strategii PLO
- Okres stabilizacji PLO S.A
- Lata koniunktury i kryzysu
- Zmiana wachty w PLO i POL-Levancie

Link: allegro.pl/-i6323563286.html



POLSKIE LINIE OCEANICZNE 1951-2012. ZARYS ...
POLSKIE LINIE OCEANICZNE 1951-2012. ZARYS ...
66,30 zł
POLSKIE LINIE OCEANICZNE 1951-2012. ZARYS ...
Autor tej bogato ilustrowanej książki na 360 stronach formatu 230x300 mm, przypomina historię tego przez kilkadziesiąt lat największego polskiego armatora i jednego z największych w Europie, dysponującego wnajlepszym okresie swojego rozwoju, czyli w 1976 r.flotyllą 185 statków o nośności ponad miliona ton zatrudniającego ok. 13 tys. pracowników. Ta ogromnaflota obsługiwała w latach 70. i 80. 33 linie regularnełączące porty polskie z ok. 500 portami leżącymi na wszystkich kontynentach świata.Polskie Linie Oceaniczne przez wiele lat były jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek polskiejgospodarki w świecie, zwłaszcza w Azji, Afryce,Australii, Oceanii i Ameryce Południowej. Działalność gospodarcza prowadzona przez PLO dawała pracę dziesiątkom innych firm obrotu portowo-morskiego,ni­e tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach, zwłaszcza europejskich.Najwięc­ej miejsca w książce zajmują niezwyklezłożone, wielowątkowe zagadnienia i problemyostatniego 20-lecia. Częściową odpowiedź na pytaniejaka jest to tematyka daje prezentowany poniżej spistreści czterech ostatnich rozdziałów tej monografii.

Link: allegro.pl/-i6441912845.html

Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012. Zarys ...

Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012. Zarys ... Jerzy Drzemczewski

Autor tej bogato ilustrowanej książki na 360 stronach formatu 230x300 mm, przypomina historię tego przez kilkadziesiąt lat największego polskiego armatora i jednego z największych w Europie, dysponującego wnajlepszym okresie swojego rozwoju, czyli w 1976 r.flotyllą 185 statków o nośności ponad miliona ton zatrudniającego ok. 13 tys. pracowników. Ta ogromnaflota obsługiwała w latach 70. i 80. 33 linie regularnełączące porty polskie z ok. 500 portami leżącymi na wszystkich kontynentach świata.Polskie Linie Oceaniczne przez wiele lat były jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek polskiejgospodarki w świecie, zwłaszcza w Azji, Afryce,Australii, Oceanii i Ameryce Południowej.



Link: allegro.pl/-i6474080081.html

EVERY SHORT STORY BY ALASDAIR GRAY 1951-2012 Gray

Every Short Story by Alasdair Gray 1951-2012


PRODUCT DETAILS:
Author: Alasdair Gray
Language: English
Publisher: Canongate Books
Publication Date: 2 April 2015
Dimensions: 21.1 x 13.5 x 5.1 cm
Format: Paperback
Pages: 944
Condition: NEW
Product_ID: A6887865317
AlasdairxGray

The first sixteen tales in this collection were published by Canongate in 1983 with the title Unlikely Stories, Mostly. This collection also has fifty-seven tales from later books, plus sixteen new ones written for the hardback publication of this collection. This last section, Tales Droll and Plausible, shows that Gray's recent twenty-first-century fiction is as uncomfortably funny and up to date as his earliest.



Link: allegro.pl/-i6520424264.html

Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012. Zarys działaln
"Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012. Zarys działalności"

Książka „Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012. Zarys działalności” jest kolejną publikacją autora Jerzego Drzemczewskiego w morskiej serii „Księgi Floty Ojczystej” i oznaczony jest już numerem 50.

Niniejsza książka poświęcona jest historii największego polskiego przedsiębiorstwa żeglugowego, a zarazem jednego z większych w Europie - Polskim Liniom Oceanicznym (PLO). Ta ogromna polska flota obsługiwała w latach 1970 - 1980 aż 33 regularne linie żeglugowe, z których 14 miało zasięg oceaniczny. Statki PLO zawijały wtedy do ok. 500 portów leżących na wszystkich kontynentach świata, łącznie z Antarktydą.

Autor: Jerzy Drzemczewski
Okładka: twarda
Format: 23 x 20,5 cm
Liczba stron: 344
Rok wydania: 2012
ISBN: 978-83-62022-36-6

W odpowiedzi na złożone zamówienie otrzymasz e-mail z informacją o dalszych krokach.
Wszystkie zamówienia realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, natychmiast po potwierdzeniu wpłaty na nasze konto.


Po zakupie, książkę można także odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy:
Charter.pl
43­-300 Bielsko-Biała
ul. Piłsudskiego 42/2



Link: allegro.pl/-i6566489303.html

VW BUS Camper T1-T5 1951-2012 kemping - album ANG

Volkswagen Camper - The Inside Story - A Guide to VW Camping Conversions and Interiors 1951-2012 (VW Camper - przewodnik po najpiękniejszych zabudowach i wnętrzach od 1951 do 2012) - David Eccles, język angielski, Crowood Press 2012, wyd. 2, 192 str, format 29,6x21 cm, 500 kolorowych zdjęć, waga 0,98 kg, twarda oprawa z obwolutą
- album historia prezentujący legendarne już samochody kempingowe Volkswagen z lat 1951-2012 budowane na podstawie modeli T1, T2, T3, T4 i T5 przez 36 różnych producentów, takich jak:
Adventurewagen,
Amescador,
Arcomobil,
australijskie kampery,
Auto-Sleeper,
Bilbo’s Camper,
Von Campmobiles i Canadiana,
Canterbury Pitt Moto-Caravans,
HiTop,
Danbury,
Dehler Profi,
Devon Camping Conversions,
Dormobile,
Eurec Camper,
EZ Camoer,
Holdsworth-Umbauten,
Joch Camping,
Kamper Ausrüstungen,
Karmann Camping-Ausbauten,
Moortown Motors,
Oxley,
Poba Camper,
Reimo,
Riviera / ASI Camper,
Safare,
Mota-Caravan,
Slumberwagen,
południowo afrykańskie,
Sport Kocijan,
Sportsmobile,
Sundial Campers,
Syro kit Campers,
T25 Campers,
Teca Reisemobile,
Tischer,
Viking,
Westfalia,
Volkswagen
- zdecydowana większość to modele oparte na wersjach T1 i T2 - każdy model bogato opisany i ilustrowany z zewnątrz jak i wewnątrz, wykaz fabrycznych kolorów nadwozi i dachów modeli z lat 1950-1979 - prawdziwa gratka dla miłośników Camperów na bazie VW,
- kod towaru: CR-VW-CA,

Link: allegro.pl/-i6534328730.html



POLSKIE LINIE OCEANICZNE 1951-2012. ZARYS ... (KSI
Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012. Zarys ... [KSIĄŻKA]

Autor tej bogato ilustrowanej książki na 360 stronach formatu 230x300 mm, przypomina historię tego przez kilkadziesiąt lat największego polskiego armatora i jednego z największych w Europie, dysponującego w najlepszym okresie swojego rozwoju, czyli w 1976 r. flotyllą 185 statków o nośności ponad miliona ton zatrudniającego ok. 13 tys. pracowników. Ta ogromna flota obsługiwała w latach 70. i 80. 33 linie regularne łączące porty polskie z ok. 500 portami leżącymi na wszystkich kontynentach świata. Polskie Linie Oceaniczne przez wiele lat były jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek polskiej gospodarki w świecie, zwłaszcza w Azji, Afryce, Australii, Oceanii i Ameryce Południowej. Działalność gospodarcza prowadzona przez PLO dawała pracę dziesiątkom innych firm obrotu portowo-morskiego, nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach, zwłaszcza europejskich. Najwięcej miejsca w książce zajmują niezwykle złożone, wielowątkowe zagadnienia i problemy ostatniego 20-lecia. Częściową odpowiedź na pytanie jaka jest to tematyka daje prezentowany poniżej spis treści czterech ostatnich rozdziałów tej monografii.



Link: allegro.pl/-i5993478539.html

VW Bus Camper T1-T5 1951-2012 kemping - album Ang

Volkswagen Camper - The Inside Story - A Guide to VW Camping Conversions and Interiors 1951-2012 (VW Camper - przewodnik po najpiękniejszych zabudowach i wnętrzach od 1951 do 2012) - David Eccles, język angielski, Crowood Press 2012, wyd. 2, 192 str, format 29,6x21 cm, 500 kolorowych zdjęć, waga 0,98 kg, twarda oprawa z obwolutą
- album historia prezentujący legendarne już samochody kempingowe Volkswagen z lat 1951-2012 budowane na podstawie modeli T1, T2, T3, T4 i T5 przez 36 różnych producentów, takich jak:
Adventurewagen,
Amescador,
Arcomobil,
australijskie kampery,
Auto-Sleeper,
Bilbo’s Camper,
Von Campmobiles i Canadiana,
Canterbury Pitt Moto-Caravans,
HiTop,
Danbury,
Dehler Profi,
Devon Camping Conversions,
Dormobile,
Eurec Camper,
EZ Camoer,
Holdsworth-Umbauten,
Joch Camping,
Kamper Ausrüstungen,
Karmann Camping-Ausbauten,
Moortown Motors,
Oxley,
Poba Camper,
Reimo,
Riviera / ASI Camper,
Safare,
Mota-Caravan,
Slumberwagen,
południowo afrykańskie,
Sport Kocijan,
Sportsmobile,
Sundial Campers,
Syro kit Campers,
T25 Campers,
Teca Reisemobile,
Tischer,
Viking,
Westfalia,
Volkswagen
- zdecydowana większość to modele oparte na wersjach T1 i T2 - każdy model bogato opisany i ilustrowany z zewnątrz jak i wewnątrz, wykaz fabrycznych kolorów nadwozi i dachów modeli z lat 1950-1979 - prawdziwa gratka dla miłośników Camperów na bazie VW,
- kod towaru: CR-VW-CA,

Link: allegro.pl/-i6553649413.html



Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012 [Drzemczewski J


|
|
|
Zadaj pytanie
|
Dodaj do ulubionych
Polskie Linie Oceaniczne 1951-2012 [Drzemczewski Jerzy] Nasza cena: 72.49


Opis:
Autor tej bogato ilustrowanej książki na 360 stronach formatu 230x300 mm, przypomina historię tego przez kilkadziesiąt lat największego polskiego armatora i jednego z największych w Europie, dysponującego wnajlepszym okresie swojego rozwoju, czyli w 1976 r. flotyllą 185 statków o nośności ponad miliona ton zatrudniającego ok. 13 tys. pracowników. Ta ogromna flota obsługiwała w latach 70. i 80. 33 linie regularnełączące porty polskie z ok. 500 portami leżącymi na wszystkich kontynentach świata.Polskie Linie Oceaniczne przez wiele lat były jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek polskiejgospodarki w świecie, zwłaszcza w Azji, Afryce,Australii, Oceanii i Ameryce Południowej. Działalność gospodarcza prowadzona przez PLO dawała pracę dziesiątkom innych firm obrotu portowo-morskiego,ni­e tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach, zwłaszcza europejskich.Najwięc­ej miejsca w książce zajmują niezwykle złożone, wielowątkowe zagadnienia i problemy ostatniego 20-lecia.


    Autorzy: Drzemczewski JerzyJęzyki: polskiKod wydawcy: 30150Rok wydania: 2014Objętość: 344Format: 23.0x30.5cmOprawa: TwardaCiężar: 1.58ISBN: 9788362022366Miejscowość: GdyniaKod paskowy: 9788362022366Wysokość: 20PKWiU: 58.11.1


Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz tylko raz.


Przed zakupem
sprawdź warunki na stronie " "!


Kontakt



Link: allegro.pl/-i6070992011.html